середа, 7 вересня 2016 р.

Розуміння себе.
(засідання клубу)
Метою засідання було довести членам клубу ідею неповторності й унікальності кожної особистості; розвивати здібності аналізувати себе та свої вчинки; виховувати любов до себе та оточуючих, почуття справедливості та гуманності, естетичні смаки та уподобання.
Очікувані результати:
Учні дізналися про 5 складників особистості сфер життєдіяльності людини;  наведили докази особливості та унікальності кожної людини.
Основніідеї:  Я − особливий, бо я  − унікальний.  Я − особливий, бо я «дивовижностворений».  Люди не є досконалими.  Я маю особливуцінність, бо мене безмежнолюблять.  Те, що ми особливо цінуємо, потребуєдбайливогоставлення. Ключовіпоняття: Унікальний – єдиний у своємуроді. Здоров`я − стан абсолютного розумового, фізичного та соіцальногоблагополуччя, а не тількивідсутністьхвороби.

Немає коментарів:

Дописати коментар